sobota, 2. februar 2013

Sneg -Zvezda na snegu (2)

Nič novega na obzorju.
Za danes le pogled  v notranjost v naslovu omenjenega albuma. Platnico in nekaj detajlov sem predstavila v tej objavi pred nekaj dnevi.
Meni je všeč, kako je na koncu izpadlo. Najbolj sem se bala zaradi samega "sistema" vezave. Če je le ta ponesrečen, je praktično lahko album za stran, pa naj bo notranjost lepa ali nelepa.
In moram priznati, da se lista več ko čudovito. Prav gotovo bo nastal še kakšen. Mogoče na drugačno tematiko.


Za konec še 1x utrinek iz platnice. Ko sem pripravljala črke za napis, sem pomislila (kot vedno): potem mi bo pa ta in ta manjkala in bom težko sestavila naslednji napis. Pa sem zadevo uredila tako, da sem za napis uporabila negative od črk.

5 komentarjev:

  1. Super si se znašla z negativi črk in snežinke še vedno pašejo na papir, saj so tudi zunaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovit album in super ideja s črkami

    OdgovoriIzbriši
  3. vELIKO PAPIRČKOV, MALIH, VELIKIH, RAZNOBARVNIH...VELIKO JE TOLE DELA!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika